tisdag 1 februari 2011

#109: Parasit.

De flesta känner nog till att Östersund tvingats koka sitt vatten innan det dricks för att slippa riskera magsjuka och helvete i typ två månaders tid nu. Cryptosporidium sprider skitskräck i Jämtland, affärerna kränger 60-70% mer vatten på flaska nu än förr och alla har börjat prenumerera på toapapper. Självklart bör det finnas en låt om det också! Till och med Östersundsposten tyckte att den var värd att sprida.

Produktion: Oleg Saleg
Rapp: Själva Fan, Görda, Jojje, Oleg
Kör: Ovanstående + Orb & Jocke

Tagesbananlager.com
(LADDA NER HÄR)


2 kommentarer:

  1. Det där kände jag inte till, men det kanske är den där Cryptogrejen som kommit ner hit med tanke på att jag mår som en utbränd heroinist... Har gjort åt 3 toarullar på 2 dagar. Spytt som en kalv 24/7. Orkade krypa till datorn först nu för att uppdatera mig om vad som händer ute i cyperrymden..

    SvaraRadera
  2. Haha kanske det. Låter inte jätteskoj faktiskt, själv har jag klarat mig, även fast jag druckit en hel del vatten ur kranen ändå..

    Krya på dig!

    SvaraRadera