tisdag 3 november 2009

#001.

Har mest druckit kaffe och kladdat i ett skissblock hela dagen, samt lyssnat på massa svensk hiphop. Stor ft. Promoe - Sätt dig ner, fet låt av tjocka snubbar! Har kollat på filmen "9" också som var helt okej. Imorn ska jag gå utanför dörren och göra något, har vart enstöring så pass länge att jag ser fram emot att gå ut och träffa random människa. vill ha cash till en bunt med svarta posca, lite akryl och ett par cans, men det får väl vänta ett bra tag antar jag.. Förresten har den här bloggen fått en ny header, och kommer om någon dag få en ny domän också, illustreraddjavulskap.se, så jag och de få människor som intresseras av mitt bloggande slipper den satans blogspot-adressen. Till helgen ska jag försöka få upp en del foton och konst här som jag skapat. Nu har jag slut på tankar så jag fortsätter nog med skissblocket ett tag..

När Orb hänger vid datorn:


(Klicka för att förstora.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar