lördag 14 november 2009

#003.


Lutar åt hemmakväll med ett glas vin och måleri. Har en del saker jag vill få klart, och nu har jag fått hem lite material (Bilden till vänster) också. Har även planer på en musikvideo, som bara ligger långt bak i mina tankar än så länge, får se hur det blir med det. Är lite smått sugen på att plugga konst någonstans, suger lite att jag slängde bort 3 år av gymnasiet, ångrar det såklart nu.. Igår vart det X-box 360 och bärs hos Robban ute i Valla. Sen tog jag en buss till Emma som hade fest, och slutligen kom Robban och de andra och plockade upp oss med bil så vi drog till Plaza, bla bla bla. Helt okej kväll. Tänkte slänga upp lite skräp som jag målat och vill bli av med här också, till mycket låga priser så jag kanske blir av med någonting. ska bara fota skiten osv, så det blir senare ikväll. Förresten har jag börjat skissa lite på en hemsida, eller, skissen är klar, nu fattas bara lite kunskaper och tålamod, mer om det sen när det är aktuellt. Vet inte varför, men ibland är det skönt att bara skriva massa skit om onödiga saker, som nu, även om det bara är jag som kommer läsa det, haha.. Skål!

2 kommentarer:

  1. Krabbkalas i Valla var det va?
    Ordbajsa är bra.

    SvaraRadera
  2. Du kan ju flytrta till Göteborg nästa höst och plugga konst där. Mina planer lutar åt det hållet, fast kanske inte inte just konst utan mer.. design eller foto. Alla flyttar dit ;)
    Och kom igen att fota ditt skräp och lägg upp för jag väntar.

    fabianskarp.blogg.se

    SvaraRadera